Hi there! You are currently browsing as a guest. Why not create an account? Then you get less ads, can thank creators, post feedback, keep a list of your favourites, and more!
Quick Reply
Search this Thread
Test Subject
Original Poster
#1 Old 10th Mar 2011 at 9:26 PM
Default Tervehdys !
Pistimpä pystyyn tällaisen ryhmän kun en löytänyt muita, no tosin en käynyt kaikkea noin 100 ryhmää läpi mutta kuitenkin...

Olet enemmän kuin tervetullut liittymään tähän ryhmään mikäli olet suomalainen ja tykkäät sims peleistä, lisää väkeä tänne kaivataankin kun olen täällä nyt aivan ypö yksin ..

Terveisin: Briitu :lovestruc
Advertisement
Test Subject
#2 Old 27th Jun 2012 at 12:05 PM
Default Heipä hei :-)
Quote: Originally posted by briitu
Pistimpä pystyyn tällaisen ryhmän kun en löytänyt muita, no tosin en käynyt kaikkea noin 100 ryhmää läpi mutta kuitenkin...

Olet enemmän kuin tervetullut liittymään tähän ryhmään mikäli olet suomalainen ja tykkäät sims peleistä, lisää väkeä tänne kaivataankin kun olen täällä nyt aivan ypö yksin ..

Terveisin: Briitu :lovestruc


Moi. Tämä ryhmä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Joo oon newbie joka on vata oppinut käyttämään sivua.

Rabbits are dangerious..
Lab Assistant
#3 Old 31st Dec 2012 at 1:09 PM
Täälläpi toinen newbie

Olen syntynyt ja asun ruotsissa, mutta miu molemmat vanhemmat ovat täyssuomalaisia. Ja me mennään suomeen sukulaisia tapaamaan vähintään 6 kertaa vuodessa, joten tää suomenkieli on tullut melko sujuvaksi.

Hei, ootteko ihan varmoja että saa puhua suomenkieltä englanninkielisellä sivustolla? Kun en luule että monet moderatoorit osaa suomea ja google translate ei oikein toimi tämän ihanan kielen kanssa.

Quote:
You will do foolish things, but do them with enthusiasm. - Colette
 
Back to top