Nieuw lid? Stel je zelf hier even voor!
Hallo,
Misschien is het een leuk idee of je zelf even voor te stellen aan onze andere leden! Translation: Hello, Maybe it's a good idea to introduce yourself to our other members! |
Ik zal bij mezelf beginnen
Ik ben Eloissa, woon in Nederland, plaats Groningen. Ik ben 40 jaar en ben, al sinds het begin, helemaal dol op de Sims! Ik ben getrouwd met een leuke vent en wij hebben 2 kinderen. Een meid van 16 en een zoon van 14 jaar. Ik ben werkzaam als cateringmedewerker, iets wat ik al bijna 20 jaar doe. Mijn hobbies lopen uiteen van lezen tot en met de Sims. Ik zit dagelijks wel even te kijken op de site of er nieuwe reacties zijn op zowel mijn downloads als op dit miniforum. Het leukste aan de Sims is voor mij wel het bouwen van huizen etc. Ik mag graag mijn fantasie de loop laten en dan zien waar ik ergens uitkom. Groetjes Eloissa Translation: I will start with myself I'm Eloissa, I live in Holland in Groningen. I'm 40 years old and since the first release of The Sims a big fan. I've married a great guy and we have 2 kids. A 16 year old daughter and a 14 year old son. I'm working in the catering for almost 20 years. My hobbies are reading and Simming. Every day I take a peek at the site if there are any comments with my downloads or in this mini forum. The best part of the Sims for me is building houses etc. I have alot of imagination and starts building things to see what's it gonna be. |
Handig dit, kan je in 1 onderwerp iedereen verwelkomen!
Ik zal volgen Nou ik ben Tinkerbell, maar hier xTinkerbell want Tinkerbell was bezet. Ik ben denk ik nog vrij jong, namelijk 14 jaar. Ik zit nog op school, 3vwo om precies te zijn. Ik vind het geweldig om cc te maken voor de sims2 gelijk toen ik er van hoorde begon ik eraan Met sims 1 heb ik weinig te maken, maar ik heb het wel Mijn hobby's zijn standaard de dingen die elke puber doet: Muziek luisteren, naar de stad gaan en met vrienden buiten zijn vooral nu het eindelijk mooi weer is hier! Translation: This is helpful, now you can welcome everyone in 1 threat! Well, I'll follow you. I'm Tinkerbell, but here xTinkerbell, 'cause the username was already taken. I think I'm rather young, I'm 14 years old. I still go to school. I love to make CC for the sims 2, immediately when I heard about it I had started with it! I don't really play with sims 1, but I do have it. Well, my hobbies are quite the same as all the other adolescents: Listening to music, shopping and hang out with friends espacially now the weather is beautiful here! |
ben marianne getrouwd 2 dochters van 34 en 30 jaar
zelf al 59 jaar 1kleinzoon me alles hou van varen lezen maar als ik niet mijn sims kan spelen ben ik niet te genaken verder probeer ik me tuin te onderhouden groetjes marianne |
Quote: Originally posted by marianne
translation: I'm Marianne, married, we have 2 daughters, 34 and 30 years old. I'm 59 years . 1 grandson He's my everything. I love to sail, read, but if I don't can play with my Sims, I'm not to enjoy furthermore I try to maintain my garden. Greetings Marianne |
Hallo,
Ik ben Loni93, ik speel de sims al van de sims 1 ben dit najaar begonnen met downloaden. Ik kom uit België in de buurt van Luik. Ik houd heelveel van boogschieten en circustechnieken. Groetjes. Hello I'm Loni93, I play the sims since sims1 and i've begun downloading in autumn of this year. I'm from belgium in the envirement (?) of Liège. I love archery and circustechniks (?). Greetings |
Welkom in Holland / België Groep Loni!
Altijd leuk om nieuwe leden te hebben, veel plezier op dit miniforum Groetjes Eloissa Translation: Welcome to the Holland / Belgium Group Loni! It's always nice to have new members, have fun in this tiny forum Greetings Eloissa |
Hoi ik ben Anouk, ik ben 23 jaar, woon in de buurt van Alkmaar, Noord Holland, Nederland. Mijn hobbies zijn: muziek luisteren, zingen, tekenen, sims 2 dingetjes maken, uitgaan, films kijken, beetje manga lezen.
Gezellig hier! --- Hi I'm Anouk, I'm 23 years old, I live near Alkmaar, Noord Holland, The Netherlands. My hobbies are: listening to music, singing, drawing, creating sims stuff, going uit clubbing, watching movies, reading some manga. Nice being here! |
hey ik ben ben, ik ben 16 en ik speel de sims al van de sims 1. ik en mijn zus en we spelen graag de sims en mijn zus kan niet wachten tot de sims 3 uitkomt. ik kom uit belgie en woon in een dorpje dichtbij Antwerpen. Leuk om Belgen en Nederlanders te ontmoeten op deze site. sorry voor het slechte engels.
groeten van ben hi i'm ben, i'm 16 years old and i played since sims 1. me and my sister we love to play the sims an my sis can"t wait till sims3 come out. i came from belgium, I leave by a village near Antwerpen. fine to meet belgians and dutch people on this site. i'm sorry for the bad english. greetz ben |
Hallo Ben!
Welkom in de groep! Ik hoop dat je hier een leuke tijd zult hebben Ennuh ... jouw engels?? Dat valt reuze mee Translation: Hi Ben! Welcome to this group! I do hope you'll enjoy your time here And... Your english....... It's very good |
ik ben jolien 19 jaar en al jaren bezig met bouwen, ik maak jachten, paleizen, villas en huisjes, zelf het spel spelen doe ik niet, ik woon in antwerpen stad zelf en vind het ook wel tof om hier eens meer belgen en nederlanders te zien, maareeum, echt actief is het niet hea
|
Hallo Dutchers
Ik ben Angélica en bijna 47 jaar. Ik heb 2 dochters en in het verleden kwam het regelmatig voor dat ieder op d'r eigen pc druk met Sims bezig was. Vanaf Sims 1 spelen we al en nu dan Sims 3. Ik heb een vraagje dus ga even een vraag posten. Groetjes Angélica Hi, I am Angélica en allmost 47. I have 2 daughters and in the past it happend regularly that we were all busy on our own pc with Sims. As from Sims 1 we are playing and now its Sims 3. I have a question so I will start a thread. Regards Angélica |
Quote: Originally posted by Angelica1962
Hallo Angélica, welkom in the Belgium/ Holland groep! Hi Angélica, welcome to the Belgium/Holland group! |
Hey, ik ben Ben :D
Ik ben 14 jaar en woon in Berchem/Antwerpen/België. Ik speel sims 2, Zelf bouwen doe ik niet veel want kan et niet zo goed, meestal download ik hier gewoon huizen en speel erin^^ Vertaling/Transation: Hey, I'm Ben :D I'm 14 years old and live in Berchem/Antwerp/Belgium. I play sims 2 I don't build houses my self alot, because I'm not so good at it, I usually download houses and play in it.^^ |
Quote: Originally posted by UncleBenExpress
Welkom in de Belgium/Holland groep Ben. |
zo jammer dat met deze groep niks meer word gedaan
|
Quote: Originally posted by marianne
Translation: It's a pitty that with this group nobody's reacting anymore |
Hoi Marianne
Er wordt wel gebruikt gemaakt van dit forum, maar niet iedereen reageert of wil reageren. Zo'n forum hou je levendig als er genoeg mensen zijn die reageren! Deze groep heeft 26 leden, dus het zou wel mogelijk moeten zijn ! Translation: There are little reactions outhere, but when nobody's responding if they want or not. :S Only when people responses you will have a great forum! This group has 26 members, so it could be a possibility to create a great forum |
Hooi!
Ik ben Anne, 18, en al verslaafd sinds TS1 Hi, I'm Anne, 18, and have been an addict since TS1 |
Do people who only live in Belgium count?
|
Quote: Originally posted by Delphy
Hi Delphy, No! This is a group made for people living in Holland or Belgium and also for people who's interest in the Dutch language! As you maybe can see, there's a member in this group who isn't living in both those countries but wants to learn Dutch also. So it's a group for everyone! |
Quote: Originally posted by AllHeartAnne
Hallo Anne, Leuk dat je deze groep komt versterken! Vraagje? Bij MTS2 krijgen we de kans om een "eigen" groep te hebben op de voorwaarde dat naast onze eigen taal ook een vertaling komt in het engels. Dit om de stafleden en natuurlijk alle leden van deze geweldige site ook te kunnen laten begrijpen wat wij hier allemaal in het nederlands vertellen. Mocht je dit niet kunnen, dan vraag ik je bij deze je toestemming om eventuele reacties te vertalen! Groetjes Elo Translation: Hi Anne, Very nice to have you here around in this group. Only one question? We have at MTS2 a possibility to have our "own" group under one condition that besides our own language there's also a translation into the Englisch language. This for staffmembers and offcourse all members, so they can read and understand what we are talking about in the Dutch language. If you are not able to translate, I'm asking for your permission to translate it for you in the future. Greetz Elo |
hallo anne gezellieeee
|
Hallo allemaal!
Mijn naam is Marianne, 24 Jaar. Woonachtig omgeving Breda. Begon verslaafd te raken aan de sims sinds het is uitgebracht. Eerst huren van de bieb, totdat ik te verslaafd werd en het goedkoper was om het te kopen Heb alle uitbreidingen gekocht (origneel) en verslaafder geworden eraan! Vind bouwen het leukst om te doen, en zoek mooie downloads voor mijn interieur.
Quote:
|
Hallo,
Nou kom ik toch al vele jaren hier bij MTS en nog nooit gezien dat er een Nederlandstalig deel was Ik ben Jolanda, 51 jaar sssssttt en Sim ook al vanaf de Sims 1. Ook al sinds die tijd een site, toen een yahoogroup en nu met drie andere fantastishe vrouwen komende oktober al weer 2 jaar The Sorceress and Company. Voor mij is creëren een heerlijke manier om te ontspannen. Ook heb ik twee kinderen, volwassen maar nog thuiswonend, een dochter van bijna 22 en een zoon van 24. Genoeg over mij Leuk om hier medelanders te vinden en nou nog de vertaling Translation: Hello, I've come here a lot of years at MTS and never have i seen that there was a Dutch-speaking part too I am Jolanda, 51 years sssssttt and Sim from the Sims 1 on. Since that time i've had a site, then yahoogroup and now with three other fantastic women, coming October already 2 years, The Sorceress and Company. For me creating is a wonderful way to relax. Also I have two children, adults but still living at home, a daughter of almost 22 and a son of 24. But enough about me It's nice to find fellow Dutch people here :up and now the translation |
Welkom dan in deze groep voor Simmers die de nederlandse taal gebruiken
Groetjes! Welcome in the group for Dutch users Greetz! |
Dank je wel
Ik heb toevallig je profiel bekeken. Mooie huizen bouw jij zeg complimenten Groetjes Tnx As it happends i looked at yoyr profile. Awesome houses you've build, my compliments Greetings |
hallo, ik ben Fido, een Amerikaanse woonachtig in Nederland. Zoals je kunt vertellen mijn Nederlands is nog niet goed, maar het wordt steeds beter. Ik hoop binnenkort een dag, iemand zal maken ramen en deuren die sterker lijken op de Europese architectuur, vooral oude Nederlandse architectuur.
Fido Translation hello, I am fido, an American living in Holland. As you can tell my Dutch is not yet good, but it is getting better. I hope one day soon, someone will make windows and doors that more closely resemble European architecture, especially old Dutch architecture. Fido |
Hi, am new to...
Hi, am Sandra and am from Holland to...
I live in Venlo, in the south of Holland. I also play sims sinds Sims 1 and I have just decided to buy Sims 3. I just bought a Laptop (notebook) and I want to instal the Sims 3 on it. Upstairs I have a pc also, thats loaded with the Sims 2, , (to much expantionpacks to many downloads...) I want to join here, to show everyone that this forum has to last... Am going to help you guys, to keep it open I also have a Sims 2 site with official recolors from Maxis... If your interested, go see... http://www.everyoneweb.com/TheUnicornSandra/ Hugs Sandra. :lovestruc |
Quote: Originally posted by theunicorn
Hallo Sandra, Welkom in de Holland / Belgie groep! |
Hallo, ik ben MCO en mijn vader is nederlands. Mijn moeder is spaans en ik ben in spanje. Ik speek niet perfect, ik vergeet nederlands langsaamehand met zooveel engels poste en spaans prate. Dus ik zau willen dat jullie mij helpen om nederlands beter te spreken. (bijvorbeeld, dat je me telt wat in dit post fout is)
Dankje, MCO Hello, i'm MCO and my father is Dutch. My mother is Spanish and I live in Spain. I don't talk perfectly, I frecuently forget Dutch slowly with so many English posting and Spanish talking. So I would want you help me to talk Dutch better. (for example, telling me what's wrong in this post) Thanks, MCO :D |
He MCO,
Welkom! :D Hier is je post nog een keer, zonder taalfoutjes. Hallo, ik ben MCO en mijn vader is Nederlands. Mijn moeder is Spaanse en ik woon (ben is ook goed, maar ik denk dat je 'live' bedoelt?) in Spanje. Ik spreek niet perfect Nederlands, ik vergeet Nederlands langzamerhand omdat ik zoveel engels post en Spaans praat. Dus ik zou willen dat jullie mij helpen om beter Nederlands te spreken. (bijvoorbeeld dat je me vertelt wat er fout is in deze post). Dankje, MCO Same post as MCO798's post |
Hoi
Mijn naam is stef, ik ben 14 jaar en woon in Leiden. Ik speel de sims pas 3 jaar maar ben hopeloos verslaafd. Hi My name is Stef, I'm age 14 and live in Leiden. I'm playing the Sims for only 3 years but I'm hopelessly (?) addicted. |
Danielgasje!
Hoi! Ik ben Daniëlgasje (spreek uit: Dani-el gas je)
Ik woon in Holland in het dorpje Veenendaal (of is het een stad?) Ik ben 11 jaar, (ja.. de jongste hier!) en ik hou van de sims vanaf mijn zevende! Ik speelde altijd The Sims (1) Deluxe en SimCity. SimsCity was wel een beetje mijn ding en ik maake altijd van die hoge gebouwen! jammer dat je die niet in het spel kon gebruiken! Nu speel ik The Sims 3. cool dat je nu zonder laden naar buiten kan! Translation: Hey! I'm Daniëlgasje (speak like: Dani-el gas je) I live in Holland in the town Veenendaal (or is it a city?) I'm 11 years old, (yep.. The youngest here!) and I loved The Sims already from when i was Seven years old! I always played The Sims (1) Deluxe and SimCity. SimCity was mostly used by me and i always made those big skyscrapers! too bad that you can't use them in the game! Currently I'm playing The Sims 3. Cool that you now can go olutside without loadings! |
Dag, mijn nickname hier is zoals je ziet Candesco. Mijn echte naam is Edwin.
30 jaartjes jong en woonachtig in Veendam, in het hoge noorden van Nederland. ICT-er, oftewel een computerprutser. Ik repareer en bouw pc's. Daarnaast een fervent gamer. Ooit begonnen met Simcity op MS-DOS ergens begin jaren '90 (simcity zelf kwam in '89 uit) Dat was 1 van eerste spellen die ik speelde. Door de jaren heen ook op consoles gespeeld, zoals de SNES, om daarna weer terug te keren bij de pc. Tegenwoordig is het enkel de pc waar ik op game. Mijn favoriete genre is RPG en ik speel ook veelvuldig RPG's zoals The Elder Scrolls III: Morrowind, Drakensang: The Dark Eye en diens opvolger The River of Time, Venetica, Sacred 2, Diablo II, Neverwinter Nights 2, Two Worlds II, The Witcher, Risen, Fallout 3 (new vegas nog niet), Planescape: Torment, Gothic, etc. Maar ik speel ook wel andere soort games zoals Grand Theft Auto: San Andreas, Myst V, Age of Empires, Call of Duty (tot 4 dan), Bloodrayne en ook De Sims. Met De Sims heb ik eerst het eerste spel geprobeerd, maar dat was van korte duur. Vond er niet veel aan. Eigenlijk is het pas begonnen met De Sims 2. Dat trok wel mijn aandacht en zodoende ben ik er ingerold. Ik vond het alleen wel jammer dat het zo uitgemolken werd. Vooral die accessoirespakketten zijn me een doorn in het oog en ik heb dan ook enkel familiepret accessoires aangeschaft. Overigens heb ik De Sims 2 nog niet compleet. Mis nog een stuk of 4 expansions. Voor een paar jaar terug toen het uit kwam De Sims 3 aangeschaft. Gelijk de Collectors Edition, want die was goedkoper dan de standaard editie. Je bent Nederlander of je bent het niet :P. Was trouwens bij de Dimension Plus, waar ik wel vaker kom. Overigens had ik het eerst een beetje gespeeld en daarna weg gelegd. Tijdje geen aandacht meer aan geschonken, tot aan een maand geleden. Toen op het idee gekomen om De Sims 3 eens weer te installeren. Gaandeweg ben ik me ook steeds meer in mods gaan verdiepen, net zoals ik dat bij sommige andere games doe zoals Morrowind. Recent nog Na Middernacht aangeschaft, boel bijgewerkt en ondertussen heb ik al een aardig waslijstje aan mods hier liggen. Ambities en Wereldavonturen heb ik nog niet, dat komt nog. Verder groeit mijn gamescollectie gestaag hier. Ik haal soms ook classics binnen van GoG. En verder staan er nog wel wat games op het verlanglijstje zoals The Witcher 2, Hunted: The Demon's Forge, The Elder Scrolls V: Skyrim, The dark eye: demonicon en Diablo II. Ik denk dat dit het ongeveer wel was. |
Hallihallo!
Ik heb Holland/Belgie ca 2 min. geleden gejoint Ik ben Zandvoort en ik speel de Sims sinds de Sims 1. In de Sims 2 heb ik het huizen bouwen ontdekt en ik vond/vind het best wel leuk Nu heb ik de Sims 3, Sims 3 HELS en AMB en ik heb meerdere huizen hier op MTS. Requests zijn bij mij ook welkom, zolang ik niet te veel CC nodig heb Hellihello! I've joined the Holland/Belgie group ca 1 min ago I'm Zandvoort and I play the Sims since the Sims 1. In the Sims 2 I've discovered housebuilding and I pretty like it Now I have the Sims 3, Sims 3 HELS and AMB and I have serveral lots uploaded here to MTS. Requests are welcome as long as I don't need too much CC |
hoi!
Ik ben Emma, ik woon in het midden van nederland en ben 13 jaar Hi, my name is Emma, I live in the middle of the Netherlands and am 13 years old Xx |
Dag mede Simmers,
Even in het kort, ik ben Nathalie, 26 jaar jonge Limburgiaanse vrouw en speel al zo lang de sims dat ik ooit zelfs de sims 1 gepreorderd heb Dat is dus al zo een jaar of twaalf geleden. Ik ben sindsdien altijd zo af en aan blijven hangen bij de sims. Zelf ben ik waardeloos met dingetjes creëren, maar ik probeer hier en daar eens iets. Ooit moet het me toch gaan lukken hahaha. Maar ik vind het hardstikke leuk om aangepast materiaal te gebruiken. Ook het bouwen van huizen, stijlen en dat soort dingen vind ik leuk. Het is gewoon een leuk spelletje. Voeg me gerust toe mocht je denken goh leuk en gezellig allemaal. Mensen het mag hoor Hello fellow Simmers, A short introduction, I am Nathalie, 26 years young, from Limburg (the Netherlands) and I play the sims since it came out. I even pre-ordered the sims 1. So I play it a long time, like 12 years or so. Since then I just played the sims on and off. I am a lousy creator But sometimes I try it. It has to work out sometimes hahaha. But I like it to use custom made material. I also like building houses, styles and that kind of stuff. It is really a nice game. I you think hey she sounds like a fun person, just add me |
Hey hey ik ben Jojotje! Ik ben een jongen en speel sinds kort de sims 2, helaas kan ik niet de sims 3 spelen...... (mn computer kan het niet aan.......... #faal) ik ben blij dat ik eindelijk een sims groep aantref op deze site in het nederlands!
To translate is not needfull because this group is Dutch...........????? XD |
Quote: Originally posted by Jojotje
Eigenlijk, Jojo, vertaling is nodig voor de Engelse/Amerikaanse admins om te 'bewijzen' dat je niet aan het spammen/lullen/schelden bent Ohja, hashtags of hoe die ook heten hebben hier geen nut Actually, jojo, translations are needed for the English/American speaking admins to 'proof' you're not spamming/talking nonsense/cursing Oh and, hastangs or whatever the're called don't have any function (# <You have no power here!) here |
Hoi, ik ben Niels van Sint-Truiden in België. Ik ben 22 en speel de sims ongeveer 6 jaar. Begonnen met sims2, maar nu alleen nog maar sims 3 en binnenkort waarschijnlijk sims 4. Ik bouw regelmatig huizen en af en toe upload ik iets daarvan.
Ik kan niet geloven dat ik dit forum pas ontdekt heb. Hi, i am Niels of Sint-Truiden in Belgium. I am 22 en play the sims for about 6 years. I started with sims 2, but now i play only sims 3 and soon probably sims 4. I regularly build houses and sometimes i upload something. I can't believe i just discovered this forum |
All times are GMT +1. The time now is 8:16 AM. |