Replies: 875 (Who?), Viewed: 303762 times.
Page 36 of 36
Lab Assistant
#876 Old 19th Oct 2021 at 8:09 AM
/spanish / woa.. este desafío es el primero que hago, es realmente dificil, yo descargue los lotes de MTS, y la verdad, la primera murieron quemados, mi sim controlable por desgracia fué el primero así que los demás como no podía controlarlos ,murieron,intenté de nuevo y mi sim es un esclavo de esa panda de vagos.. todo lo debo hacer yo, y no tengo comida ni cama, las reglas son muy estrictas,la verdad dudo que alguien haya podido terminar este desafio sin trampas.
Al final empecé el tercero, y solo me permití un baño, ducha y silla en una habitacion para mi, pero como siempre los sims empiezan a llorar, a mearse, tenia la bici estatica sin el mod, y 2 murieron de hammbre, ahora puse el mod de que no se suicidan en la bici,ya que eso es un error de maxis, si no es así me lo teneis que deci y quito el mod,pero la bici esa que viene en el lote, asesina a los sims, es un desastre,me tocó en 2 desafios ser la mano de poseidon, y no lo he logrado, no sé si vale que se mueran todos,si se mueren todos igual lo consigo,ya que solo debo cuidarme yo xD / english / woa .. this challenge is the first one I do, it is really difficult, I downloaded the batches of MTS, and the truth is, the first one died burned, my controllable sim unfortunately was the first so the others as I could not control them, they died, I tried again and my sim is a slave to that bunch of bums ... I have to do everything, and I have no food or bed, the rules are very strict, I really doubt that anyone could have finished this challenge without cheating.
In the end I started the third, and I only allowed myself a bath, shower and chair in a room for me, but as always the sims start to cry, to piss, I had the static bike without the mod, and 2 died of hunger, now I put The mod that they do not commit suicide on the bike, since that is a maxis error, if not, you have it for me to say and remove the mod, but the bike that comes in the lot, kills the sims, is a disaster, I had to be the hand of poseidon in 2 challenges, and I have not achieved it, I do not know if it is worth that they all die, if they all die the same I get it, since I only have to take care of myself xD
Page 36 of 36
Back to top